Mint minden weboldal, a Farkasvadaszbolt.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Elfogadom” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. Ide kattintva elolvashatod Adatvédelmi nyilatkozatunkat.
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

Csak regisztrált felhasználók rendelhetnek a Farkas Vadászbolt Webáruházban?

  • Nem, webáruházunkban regisztráció nélkül is rendelhetsz.
  • Tedd be a kosárba a kiválasztott terméket, majd a Kosár gombra kattintva kövesd az utasításokat. 

 

Nem kaptam feldolgozó e-mailt! Mi történt?

  • Minden egyes rendelést feldolgozunk! Ezt általában a vásárlást visszaigazoló automatikus e-mailt követően küldjük el részedre, melyben tájékoztatunk a raktárállapotokról és a várható szállítási időpontról.
  • Ha nem kaptad meg, akkor valószínűleg az e-mail fiókod spamként érzékelte és a Spam mappába került. Illetve egyes e-mail szolgáltatók (Pl.: Citromail, Freemail) sajnos egyes esetekben nem tudják fogadni üzeneteinket. 

 

Kis településen élek, ide is kiszállítjátok a csomagom? Mennyibe kerül?

  • Igen, minden belföldi településre tudunk kézbesíteni.
  • A szállítási költség egységes, nincs különbség az egyes települések között. 
  • A szállítási költség egységesen 990 Ft.
  • 12.000 Ft felett ingyenesen szállítunk! 
 

Mennyi a kiszállítás költsége a Farkas Vadászbolt Webáruházban?

  • A szállítási költség egységesen 990 Ft!
  • 12.000 Ft felett ingyenesen szállítunk!
 

Külföldről szeretnék rendelni a Farkas Vadászbolt Webáruházból, megoldható?

  • Természetesen. Ebben az esetben kérlek keress meg minket telefonon, vagy e-mailben és egyedi ajánlatot adunk a szállítási költségre.
 

Hogyan lehet a Farkas Vadászbolt Webáruházban fizetni?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
  • Utánvét - átvételkor fizetsz készpénzben a futárnak. (Max. 500.000 Ft / csomag értékig.)
  • Átutalás - előre átutalod a pénzt a bankszámlánkra. A rendelés értéket kizárólag Forintban. Külföldi bankszámláról történő utalás esetén nem áll módunkban fedezni a felmerülő banki költségeket. Csak pontos és teljes összeg kifizetése esetén teljesítjük a rendelést.

A GLS futároknál bankkártyával is fizetheted az utánvétes csomagod átvételkor!

Egyes GLS Csomagpontokon is elérhető a bankkártyás fizetési lehetőség.

 

GLS Csomagpontra kértem a csomagot, fizethetek utánvéttel?

  • Igen! 
 

Kapok számlát a megrendeléseimről?

  • Természetesen igen!
  • Magyar áfás, vagy alanyi mentes számlát adunk.
  • Vadászkések esetében csak alanyi mentes számlát tudunk adni!
  • A számlát minden esetben kinyomtatva a csomagban küldjük el részedre. 
 

Mikor kapom meg a rendelésemet?

  • Webáruházunkban a következő elérhetőségi státuszok fordulnak elő:
    • Raktáron: megrendelésed munkanapokon 24 órán belül átadjuk a futárnak. Az év végi megnövekedett forgalom miatt 2-3 nap kézbesítési idővel kell számolni. 
    • Rendelhető: megrendelésed munkanapokon 5-8 munkanapon belül átadjuk a futárnak.
  • Ha a termék elérhetőségnél Érdeklődj!/Kifutott felíratott látsz, írj e-mailt vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a pontos információért!
  • Rendelés után beszerszett, illetve rendelés után gyártott termékeink esetében:
    • Rendelésre (2-3 héten belül): Ezeket a termékeket általában rendelés után készítjük, vagy készíttetjük el. Kizárólag a vadászékszerek és vadászkések esetében áll fent ez a szállítási idő. Természetesen, amikor elkészül a rendelésed telefonon, vagy e-mailben értesítünk. 

 

Kapok értesítést a szállítás idejéről? 

  • Amint rendelésed becsomagoltuk és átadtuk a futárnak e-mailben értesítünk. A következő napokban érkezik meg a csomag, amelyről SMS és e-mailes értesítést is kapsz a GLS futárszolgálattól. 
 

Farkas Bertalan kézzel készített egyedi vadászkést szeretnék rendelni, mennyi idő alatt készül el várhatóan a kés?

  • Általában 10 - 15 munkanapon (2-3 hét) belül készítjük el a kést. Amennyiben ettől eltérünk jelezzük a vadászkések terméklapján.
 

Személyesen is átvehetem a rendelésem?

  • Személyes átvételre a GLS csomagpontokon van lehetőség.
  • A megrendelőlapon tetszőlegesen ki tudod választani a Neked megfelelőt. 
 

Telefonon vagy E-mailben is leadhatom a rendelésem a Farkas Vadászbolt Webáruházban?

  • Igen! Hívj minket (+36 70 294 0781, H-P 9-15 óra között) vagy írj E-mail-t. 
  • Amire szükségünk van a rendelés rögzítéséhez:
    • Pontos neved
    • Számlázási és szállítási címed,
    • Mobiltelefonszámod a sikeres kiszállítás érdekében, 
    • Termék(ek) megnevezése és darabszáma (cikkszáma, mérete, színe stb.).

 

Házhozszállítást kértem, de sajnos nem tudtam átvenni a csomagot! Mit tegyek?

  • Kétszeri kiszállítást garantálunk! Ha nem sikerült átvenned a csomagot, akkor a futár a következő munkanapon megkísérli újra kiszállítani Neked.
  • A GLS ügyfélszolgálatán keresztül van lehetőséged módosítani a kiszállítás időpontján!

 

Nem kaptam meg a csomagomat időben! Mi a teendő?

  • Ha a termék raktáron van és jeleztük részedre, hogy a feladás megtörtént, akkor keress meg minket, vagy a GLS ügyfélszolgálatát. 
  • Ha nem kaptál értesítést, hogy a csomagodat feladtuk, akkor valószínűleg készlethiányos állapotban van. Erről viszont minden esetben tájékoztatunk a rendelés leadása utáni napokban.
 

Mi a teendő akkor, ha nem tetszik a termék, vagy sérült, hibás?

  • A kézhezvétel után, ha 30 naptári napon belül visszaküldöd nekünk, akkor mi visszafizetjük Neked a termék árát és a szállítási költséget, ám ebben az esetben a szállítási költséget neked kell állnod.
  • Meghibásodásokkal, garanciális kérdésekkel kapcsolatban a Garancia oldalunkat olvasd el, vagy keress meg minket e-mailen, telefonon és készséggel állunk rendelkezésedre.
  • Nem áll módunkban sérült, a kipróbáláshoz szükségesnél több használatot elszenvedett terméket cserélni, illetve annak árát visszafizetni. 
  • Vannak olyan termékek, melyek kivételt képeznek az elállás joga alól. Főleg olyan termékek, amiket kizárólag rendelés után készíttetünk el a Vásárló igényei szerint. Ezekről részletesen tájékozódhatsz az Általános szerződési feltételekben.
 

Nem találtál választ? További kérdésed van?

  • Amennyiben nem találtál választ kérdésedre, vagy további kérdésed van, hívd (+36 70 294 0781) ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9-15 óra között, vagy küldj üzenetet.

Keresés